marți, 5 februarie 2008

De ce eu? De ce acest blog?

Ma numesc Bandila Dan Marius si am 28 de ani. Sunt fericit. Am prea multe motive sa le amintesc aici. Ma simt inspirat uneori sa notez ganduri, frustrari, asteptari si falimente. Sunt unul dintre micii angajati ai unei firme mari care se respecta si care vrea sa aiba impact in societate. Il cunosc personal pe Dumenzeu si asta inca ma uimeste, dar este totusi adevarat.

Imi amintesc ca atunci cand eram mic ai mei ma atentionau oridecate ori treceam pe langa un vecin si nu-l salutam; imi amintesc bine: "Nu fi lipsit de bun simt!" Bunul simt - un concept arhaizat de societatea in care respir, calcat in picioare de unii politicieni si ignorat cu nesimtire crasa de multi crestini. Mai incape si la mine, nu despre asta e vorba. Imi propun sa urmaresc zilnic atitudini si opinii in care recunosc simplitatea bunului simt si sa ma bucur de oamenii care il au.
Ne auzim mai tarziu...
Intre timp nu te sfii sa-ti impartasesti gandurile legate de bunul simt.

3 comentarii:

camitzaSens spunea...

numele firmei nu ai voie sa`l zici, asa`i? :)) Fãlã leclamã !! :p
..dar noua puteai sa ne faci...noua Sens, nu noua firmei ;)) :))
Respectele mele, lider !

acustician spunea...

Bine tu Cami, daca spuneam numele firmei ziceai despre mine ca ma mandresc. Da, e adevarat, am uitat sa mentionez trupa in care cant :))Vai mie...

camitzaSens spunea...

astept.(asteptam) :))